Jag har bara positiva intryck av bolaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett uppriktigt tack till teamet. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, omtänksamt bemött. Kontakten har varit rak och respektfull genom hela processen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotspa Vallentuna.
Det märks att teamet verkar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet hela vägen, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Jämn hög kvalitet, varenda gång.
Jag värdesätter extra hur de väver samman yrkesskicklighet med hjärta. Dialogen har alltid varit enkla, raka och trevliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett varmt och proffsigt bemötande, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Vallentuna Fotspa.