Jag tycker att detta företag är fantastiskt, och har bara gott att säga.
Jag vill lämna ett riktigt stort tack till detta företag. Redan från starten kände jag mig sedd och hörd, genuint omhändertagen. Dialogen har varit föredömlig och tillmötesgående under uppdraget, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotspa Sollentuna.
Det framgår tydligt att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med precision och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och självständiga. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både relationer och utfall. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Hög kvalitet, gång på gång.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de balanserar proffsighet med omtanke. Dialogen har alltid varit enkla, raka och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och jag bär med mig en positiv känsla.
Kort sagt: ett fantastiskt bemötande, en insats som imponerar och en stabilitet som märks. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem varmt till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Sollentuna Fotspa.