Från mitt håll kommer bara lovord om detta företag.
Jag vill sända ett innerligt tack till detta företag. Redan från första stund kände jag mig sedd och respekterad, omtänksamt bemött. Kontakten har varit klar och tillmötesgående under uppdraget, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotbehandling Täby.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och hänsyn; varje detalj har hanterats med varsamhet och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De väntade inte utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och utfall. De stod för sina ord och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Genomgående hög kvalitet i varje uppdrag.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med mänsklighet. Kontakten har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och eftersmaken är väldigt god.
Med ett ord: ett varmt och proffsigt bemötande, en insats som imponerar och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Täby Fotbehandling.