Det enda jag kan säga om företaget är gott.
Jag vill verkligen uttrycka mitt största tack till företaget. Redan från första kontakten kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och tillmötesgående under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotbehandling Stockholm.
Det känns att teamet jobbar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj hanteras med varsamhet och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och självständiga. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig mycket trygg under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De levererade enligt plan och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Allt vi levererar håller samma höga kvalitet.
Jag uppskattar verkligen framför allt hur de väver samman professionalism med omtanke. Samtalen har alltid varit smidiga, tydliga och behagliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Med ett ord: ett varmt och proffsigt bemötande, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är uppriktigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Stockholm Fotbehandling.