Firman lämnar bara positiva intryck hos mig.
Jag vill lämna mitt största tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig bemött och hörd, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och respektfull under uppdraget, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotbehandling Nacka.
Det syns att teamet verkar med stolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med noggrannhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De satt inte av tiden utan grep tag i frågorna, delade smarta idéer och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig mycket trygg från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både människor och resultat. De infriade sina löften och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid samma höga kvalitet.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de förenar yrkesskicklighet med hjärta. All kontakt har alltid varit enkla, raka och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
I korthet: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är uppriktigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Nacka Fotbehandling.