Bolaget har förtjänat bara lovord från mig.
Jag vill rikta mitt största tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och respekterad, omhändertagen på riktigt. Dialogen har varit proffsig och tillmötesgående under uppdraget, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Foot care Huddinge.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omsorg; varje detalj hanteras med noggrannhet och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, kom med kloka förslag och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet hela vägen, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både kunden och leveranser. De höll vad de lovade och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Stadigt hög kvalitet, om och om igen.
Jag uppskattar verkligen framför allt hur de kombinerar professionalism med mänsklighet. Kontakten har alltid varit enkla, raka och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som inger förtroende. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem gärna vidare till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Huddinge Foot care.