Jag har bara positiva intryck av bolaget.
Jag vill skicka mitt största tack till företaget. Redan från starten kände jag mig bemött och tagen på allvar, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit tydlig och ödmjuk genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Storstädning Falun.
Det syns att teamet verkar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj har behandlats med varsamhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara framåtblickande och självständiga. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och höll ihop helheten. Jag kände mig helt trygg från start till mål, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De höll vad de lovade och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag sätter stort värde på i synnerhet hur de förenar proffsighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit smidiga, klara och trevliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och intrycket består.
Sammanfattningsvis: ett fantastiskt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en stabilitet som märks. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Falun Storstädning.