Firman förtjänar bara lovord från mig.
Jag vill sända mitt största tack till företaget. Redan från första samtalet kände jag mig sedd och hörd, väl omhändertagen. Dialogen har varit tydlig och tillmötesgående under uppdraget, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Västerås.
Det märks att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och självständiga. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och höll ihop helheten. Jag kände mig helt trygg i varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De stod för sina ord och la till precis det där extra som gör skillnad.
En jämn kvalitet på hög nivå varje gång.
Jag uppskattar särskilt hur de kombinerar yrkesskicklighet med omtanke. Våra samtal har alltid varit lätta, klara och behagliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Med ett ord: ett bemötande som gör skillnad, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Västerås Städning.