Det finns ingenting att anmärka på, enbart beröm för det här företaget.
Jag vill passa på att ge ett stort och varmt tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit tydlig och varsam genom hela resan, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Sandviken.
Det märks att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med varsamhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, kom med kloka förslag och höll ordning på alla delar. Jag kände mig trygg under hela arbetet, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både kunden och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Kvaliteten är densamma varje gång och den är hög.
Jag uppskattar verkligen extra hur de matchar professionalism med hjärta. Kontakten har alltid varit smidiga, tydliga och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och den positiva känslan sitter kvar.
Med ett ord: ett strålande bemötande, ett starkt arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Sandviken Städning.