Det här företaget har imponerat på mig, jag har bara gott att säga.
Jag vill sända ett riktigt stort tack till er alla. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och respekterad, omtänksamt bemött. Dialogen har varit klar och varsam under uppdraget, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Mora.
Det känns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med noggrannhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara pådrivande och pålitliga. De väntade inte utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig lugn hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både kunden och resultat. De stod för sina ord och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma fina resultat varje gång.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de matchar yrkesskicklighet med värme. Kontakten har alltid varit lätta, tydliga och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och eftersmaken är väldigt god.
Kort sagt: ett bemötande som gör skillnad, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Mora Städning.