Jag har bara fint att säga om firman.
Jag vill framföra ett stort och varmt tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och respekterad, genuint omhändertagen. Kontakten har varit rak och varsam hela vägen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Malung.
Det syns att teamet jobbar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med precision och ansvar. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De höll vad de lovade och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Samma höga kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de kopplar ihop professionalism med hjärta. Kontakten har alltid varit enkla, klara och vänliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Sammanfattningsvis: ett bemötande som gör skillnad, en imponerande arbetsinsats och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Malung Städning.