Jag har bara respekt och beröm för den här verksamheten.
Jag vill lämna ett innerligt tack till hela gänget. Redan från inledningen kände jag mig sedd och hörd, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit klar och respektfull under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Ludvika.
Det märks att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj behandlas med noggrannhet och integritet. Allt kändes genomtänkt och slutresultatet överträffade förväntningarna. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De satt inte av tiden utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och höll ihop helheten. Jag kände mig lugn under hela arbetet, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid hög standard, varje gång.
Jag blir verkligen glad över särskilt hur de matchar yrkesskicklighet med omtanke. All kontakt har alltid varit lätta, raka och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en trygghet man inte ser varje dag. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem varmt till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Ludvika Städning.