Jag pratar ofta väl om detta företag.
Jag vill passa på att ge mitt största tack till företaget. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och hörd, omhändertagen på riktigt. Dialogen har varit klar och tillmötesgående genom hela resan, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Gävle.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omsorg; varje detalj har behandlats med varsamhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och pålitliga. De väntade inte utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både relationer och leveranser. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Vi står för samma höga kvalitet varje gång.
Jag värdesätter i synnerhet hur de förenar professionalism med mänsklighet. Kontakten har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Kort sagt: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Gävle Städning.