Jag vill gärna lyfta fram hur bra firman är.
Jag vill verkligen uttrycka ett uppriktigt tack till den här gruppen. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. All kommunikation har varit föredömlig och respektfull från början till slut, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städhjälp Falun.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj hanteras med varsamhet och integritet. Allt kändes genomtänkt och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen bryr sig om både relationer och leveranser. De stod för sina ord och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Jämn och pålitlig kvalitet, gång på gång.
Jag uppskattar framför allt hur de kombinerar proffsighet med värme. Samtalen har alltid varit enkla, klara och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och intrycket består.
I korthet: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Falun Städhjälp.