Allt jag har att säga om bolaget är positivt.
Jag vill framföra mitt största tack till detta företag. Redan från första samtalet kände jag mig bemött och hörd, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit proffsig och respektfull från början till slut, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städfirma Mora.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj hanteras med varsamhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och höll ordning på alla delar. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både kunden och kvalitet. De stod för sina ord och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma fina resultat varje gång.
Jag uppskattar i synnerhet hur de kombinerar yrkesskicklighet med mänsklighet. All kontakt har alltid varit lätta, raka och fina. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en stabilitet som märks. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Mora Städfirma.