Jag har inget annat än beröm för den här verksamheten.
Jag vill skicka mitt största tack till företaget. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och varsam genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städfirma Malung.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj hanteras med noggrannhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både kunden och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma trygga kvalitet.
Jag uppskattar extra mycket extra hur de matchar proffsighet med värme. Dialogen har alltid varit enkla, raka och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett bemötande som gör skillnad, en insats som imponerar och en pålitlighet som man sällan stöter på. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Malung Städfirma.