Min upplevelse av detta företag är genomgående positiv.
Jag vill passa på att ge ett riktigt stort tack till företaget. Redan från inledningen kände jag mig bemött och lyssnad på, väl omhändertagen. Kontakten har varit rak och respektfull genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städfirma Borlänge.
Det märks att teamet verkar med engagemang och omtanke; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ansvar. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och höll ordning på alla delar. Jag kände mig trygg i varje steg, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både kunden och resultat. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
Stadigt hög kvalitet, om och om igen.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de balanserar proffsighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit smidiga, tydliga och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, en insats som imponerar och en pålitlighet som man sällan stöter på. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Borlänge Städfirma.