Jag vill gärna lyfta fram hur bra bolaget är.
Jag vill sända mitt största tack till detta företag. Redan från första stund kände jag mig sedd och hörd, väl omhändertagen. Kontakten har varit rak och tillmötesgående under uppdraget, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städföretag Orsa.
Det syns att teamet arbetar med stolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med varsamhet och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De stod inte stilla utan tog ledning när det behövdes, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och utfall. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma gedigna kvalitet varje gång.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de matchar professionalism med mänsklighet. Samtalen har alltid varit smidiga, klara och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och jag bär med mig en positiv känsla.
Med ett ord: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Orsa Städföretag.