Jag har enbart gott att berätta om den här verksamheten.
Jag vill lämna mitt största tack till teamet. Redan från första kontakten kände jag mig sedd och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kontakten har varit föredömlig och tillmötesgående från början till slut, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städare Västerås.
Det känns att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med varsamhet och integritet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara lösningsorienterade och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan tog ledning när det behövdes, kom med kloka förslag och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig mycket trygg från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen bryr sig om både människor och resultat. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma genomgående höga kvalitet.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med hjärta. Kontakten har alltid varit enkla, klara och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet landade över förväntan, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, en insats som imponerar och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Västerås Städare.