Det finns inget att klaga på, enbart beröm för firman.
Jag vill lämna ett varmt tack till företaget. Redan från inledningen kände jag mig uppmärksammad och hörd, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit klar och varsam genom hela resan, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städare Falun.
Det känns att teamet jobbar med stolthet och omtanke; varje detalj hanteras med precision och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara pådrivande och självständiga. De stod inte stilla utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och höll ihop helheten. Jag kände mig lugn hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både kunden och utfall. De levererade enligt plan och la till precis det där extra som gör skillnad.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de kombinerar proffsighet med värme. All kontakt har alltid varit smidiga, raka och behagliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och den positiva känslan sitter kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Falun Städare.