Allt jag vill säga om den här verksamheten är bra.
Jag vill lämna ett innerligt tack till företaget. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit proffsig och respektfull genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Kontorsstädning Västerås.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara pådrivande och pålitliga. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, delade smarta idéer och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig lugn från start till mål, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen värnar om både människor och utfall. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Genomgående hög kvalitet i varje uppdrag.
Jag uppskattar extra mycket extra hur de kombinerar proffsighet med hjärta. Dialogen har alltid varit enkla, klara och trevliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och den positiva känslan sitter kvar.
Kort sagt: ett bemötande som gör skillnad, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Västerås Kontorsstädning.