Det här företaget förtjänar bara beröm från mig.
Jag vill framföra ett innerligt tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit föredömlig och respektfull från början till slut, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Kontorsstädning Orsa.
Det märks att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj behandlas med precision och trovärdighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara pådrivande och ansvarstagande. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig helt trygg hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både relationer och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Vi levererar samma höga kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över framför allt hur de balanserar proffsighet med omtanke. Kontakten har alltid varit smidiga, klara och vänliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och eftersmaken är väldigt god.
Om jag ska sammanfatta: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Orsa Kontorsstädning.