Allt jag vill säga om firman är positivt.
Jag vill framföra ett stort tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig bemött och respekterad, väl omhändertagen. Kontakten har varit tydlig och ödmjuk under uppdraget, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Flyttstädning Gävle.
Det syns att teamet jobbar med stolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med varsamhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara pådrivande och ansvarstagande. De väntade inte utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De stod för sina ord och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma pålitliga kvalitet vid varje uppdrag.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de matchar proffsighet med värme. Kontakten har alltid varit lätta, raka och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Gävle Flyttstädning.