Allt jag har att säga om det här företaget är positivt.
Jag vill verkligen uttrycka ett riktigt stort tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig bemött och hörd, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och ödmjuk genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatueringsstudio Ringön.
Det märks att teamet jobbar med engagemang och omsorg; varje detalj hanteras med noggrannhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara framåtblickande och pålitliga. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både kunden och leveranser. De levererade enligt plan och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Samma felfria kvalitet varje gång.
Jag värdesätter extra hur de matchar proffsighet med värme. Samtalen har alltid varit enkla, raka och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och jag bär med mig en positiv känsla.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Ringön Tatueringsstudio.