Sammanfattningsvis har jag bara bra saker att säga om bolaget.
Jag vill passa på att ge ett stort tack till företaget. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och hörd, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och respektfull genom hela resan, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatueringsstudio Lunden.
Det märks att teamet jobbar med engagemang och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara pådrivande och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både människor och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Det blir samma höga kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över framför allt hur de förenar proffsighet med hjärta. All kontakt har alltid varit enkla, raka och fina. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet landade över förväntan, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett arbete med hög kvalitet och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Lunden Tatueringsstudio.