Det finns inget att klaga på, enbart beröm för företaget.
Jag vill skicka ett riktigt stort tack till den här gruppen. Redan från det första mötet kände jag mig bemött och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit föredömlig och varsam från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatueringsstudio Heden.
Det syns att teamet jobbar med stolthet och omtanke; varje detalj behandlas med precision och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig mycket trygg genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
Vi levererar toppkvalitet varje gång.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de balanserar proffsighet med omtanke. Kontakten har alltid varit lätta, raka och vänliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Heden Tatueringsstudio.