Om företaget har jag inget negativt att säga, bara positiva saker.
Jag vill lämna ett varmt tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående genom hela resan, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatueringsstudio Haga.
Det känns att teamet verkar med engagemang och omtanke; varje detalj har behandlats med noggrannhet och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och ansvarstagande. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De stod för sina ord och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma goda kvalitet.
Jag blir verkligen glad över framför allt hur de kopplar ihop proffsighet med mänsklighet. All kontakt har alltid varit smidiga, tydliga och behagliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev precis det jag önskade och lite till, och eftersmaken är väldigt god.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Varmt tack för er insats, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Haga Tatueringsstudio.