Allt jag vill säga om detta företag är gott.
Jag vill sända ett stort och varmt tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig bemött och hörd, väl omhändertagen. Kontakten har varit rak och tillmötesgående under uppdraget, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatueringsstudio Göteborg.
Det känns att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med varsamhet och integritet. Helheten var genomarbetad och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara framåtblickande och självständiga. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ihop helheten. Jag kände mig mycket trygg under hela arbetet, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen värnar om både relationer och utfall. De stod för sina ord och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid lika säker kvalitet.
Jag uppskattar verkligen framför allt hur de kopplar ihop professionalism med värme. Kontakten har alltid varit enkla, raka och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och intrycket består.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Göteborg Tatueringsstudio.