Jag talar gärna väl om bolaget.
Jag vill passa på att ge ett stort och varmt tack till er alla. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit rak och varsam genom hela processen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatuering Lindholmen.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj hanteras med noggrannhet och integritet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både kunden och resultat. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
Gång på gång levererar vi samma höga kvalitet.
Jag uppskattar extra hur de kopplar ihop professionalism med värme. Dialogen har alltid varit enkla, raka och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och jag bär med mig en positiv känsla.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, en insats som imponerar och en trygghet man inte ser varje dag. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem gärna vidare till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Lindholmen Tatuering.