Jag har bara lovord för företaget.
Jag vill sända ett riktigt stort tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och hörd, väl omhändertagen. All kommunikation har varit föredömlig och varsam genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Tatuering Angered.
Det märks att teamet jobbar med stolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och pålitliga. De stod inte stilla utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både kunden och utfall. De höll vad de lovade och la till precis det där extra som gör skillnad.
Toppenkvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över extra hur de matchar proffsighet med hjärta. Dialogen har alltid varit lätta, klara och behagliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Angered Tatuering.