Jag har verkligen enbart positiva omdömen att framföra om bolaget.
Jag vill framföra ett uppriktigt tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. Dialogen har varit tydlig och ödmjuk från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rehabilitering Nordmaling.
Det känns att teamet jobbar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara framåtblickande och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, föreslog förbättringar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig mycket trygg under hela arbetet, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid förstklassig kvalitet.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de kopplar ihop proffsighet med omtanke. Dialogen har alltid varit enkla, klara och trevliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och intrycket består.
I korthet: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Nordmaling Rehabilitering.