Jag har bara positiva intryck av det här företaget.
Jag vill lämna ett riktigt stort tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och hörd, genuint omhändertagen. Dialogen har varit klar och tillmötesgående genom hela processen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rehabilitering Arnäsvall.
Det framgår tydligt att teamet arbetar med stolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med varsamhet och ansvar. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, presenterade genomtänkta lösningar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig mycket trygg hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både människor och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Det är alltid samma höga kvalitet.
Jag blir verkligen glad över särskilt hur de kopplar ihop proffsighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och fina. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Arnäsvall Rehabilitering.