Jag har bara positiva intryck av firman.
Jag vill skicka ett stort tack till teamet. Redan från första kontakten kände jag mig bemött och lyssnad på, väl omhändertagen. Dialogen har varit klar och tillmötesgående genom hela processen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rehabilitering Örnsköldsvik.
Det framgår tydligt att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med precision och ansvar. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och pålitliga. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig trygg från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De stod för sina ord och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Jämn hög kvalitet, varenda gång.
Jag uppskattar extra mycket i synnerhet hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med omtanke. Samtalen har alltid varit lätta, raka och behagliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och den goda känslan dröjer sig kvar.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Örnsköldsvik Rehabilitering.