Allt jag kan säga om detta företag är positivt.
Jag vill verkligen uttrycka ett uppriktigt tack till företaget. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och varsam under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Kiropraktor Örnsköldsvik.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och hänsyn; varje detalj hanteras med varsamhet och integritet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig lugn hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både kunden och utfall. De levererade enligt plan och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid lika hög kvalitet.
Jag uppskattar verkligen extra hur de kopplar ihop proffsighet med värme. All kontakt har alltid varit lätta, raka och trevliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Med ett ord: ett strålande bemötande, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Örnsköldsvik Kiropraktor.