Jag tycker att företaget är fantastiskt, och har bara gott att säga.
Jag vill sända ett stort tack till hela gänget. Redan från starten kände jag mig bemött och hörd, omtänksamt bemött. Kontakten har varit rak och ödmjuk från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Taxibolag Kiruna.
Det märks att teamet verkar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med precision och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och ansvarstagande. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet hela vägen, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både kunden och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Vi levererar jämnt på hög nivå, varje gång.
Jag uppskattar verkligen extra hur de matchar yrkesskicklighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit smidiga, raka och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och den positiva känslan sitter kvar.
Sammanfattningsvis: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Kiruna Taxibolag.