Allt jag vill säga om företaget är gott.
Jag vill lämna ett riktigt stort tack till företaget. Redan från det första mötet kände jag mig bemött och hörd, väl omhändertagen. Dialogen har varit rak och respektfull genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Taxibolag Kiruna Flygplats.
Det känns att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med noggrannhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och utfallet blev mycket bra. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De väntade inte utan tog ledning när det behövdes, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig helt trygg i varje steg, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Vid varje leverans samma höga kvalitet.
Jag uppskattar särskilt hur de kombinerar yrkesskicklighet med omtanke. All kontakt har alltid varit lätta, tydliga och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet landade över förväntan, och intrycket består.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är genuint tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Kiruna Flygplats Taxibolag.