Det enda jag kan säga om det här företaget är positivt.
Jag vill rikta ett riktigt stort tack till företaget. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och respekterad, omtänksamt bemött. Dialogen har varit tydlig och ödmjuk under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Taxi i Svappavaara.
Det känns att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med noggrannhet och integritet. Insatsen var imponerande och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig trygg under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid samma professionella kvalitet.
Jag uppskattar i synnerhet hur de väver samman proffsighet med värme. Dialogen har alltid varit lätta, raka och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet landade över förväntan, och eftersmaken är väldigt god.
I korthet: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Stort tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Svappavaara Taxi i.