Jag har bara bra omdömen att säga om det här företaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett innerligt tack till detta företag. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och respekterad, omtänksamt bemött. Kontakten har varit rak och tillmötesgående genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Taxi från Skaulo.
Det känns att teamet verkar med engagemang och omtanke; varje detalj hanteras med noggrannhet och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och självständiga. De stod inte stilla utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig helt trygg under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen värnar om både relationer och leveranser. De höll vad de lovade och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Jämn, hög kvalitet i varje detalj.
Jag uppskattar i synnerhet hur de kombinerar proffsighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och trevliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och den positiva känslan sitter kvar.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Varmt tack för er insats, ni fanns där när det var dags för Skaulo Taxi från.