Det här firman imponerar på mig, jag har bara gott att säga.
Jag vill sända ett stort tack till teamet. Redan från första kontakten kände jag mig sedd och tagen på allvar, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående hela vägen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Billig taxi Vittangi.
Det framgår tydligt att teamet verkar med engagemang och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och integritet. Allt kändes genomtänkt och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, delade smarta idéer och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De höll vad de lovade och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Allt vi levererar håller samma höga kvalitet.
Jag blir verkligen glad över särskilt hur de kombinerar yrkesskicklighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Kort sagt: ett varmt och proffsigt bemötande, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som man sällan stöter på. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Vittangi Billig taxi.