Så långt är min bild av företaget bara gynnsam.
Jag vill verkligen uttrycka ett innerligt tack till er alla. Redan från första stund kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Dialogen har varit rak och varsam hela vägen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Veckostädning Ängelholm.
Det känns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med varsamhet och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Vid varje leverans samma höga kvalitet.
Jag uppskattar verkligen extra hur de matchar yrkesskicklighet med omtanke. Samtalen har alltid varit enkla, klara och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och jag bär med mig en positiv känsla.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Ängelholm Veckostädning.