Jag har enbart gott att säga om bolaget.
Jag vill rikta ett riktigt stort tack till den här gruppen. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och hörd, väl omhändertagen. All kommunikation har varit klar och ödmjuk genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Storstädning Höganäs.
Det framgår tydligt att teamet verkar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De stod inte stilla utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och kvalitet. De höll vad de lovade och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma rejäla kvalitet.
Jag uppskattar extra mycket extra hur de matchar professionalism med omtanke. Samtalen har alltid varit lätta, tydliga och behagliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och intrycket består.
Kort sagt: ett fantastiskt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Höganäs Storstädning.