Jag har verkligen enbart bra ord att säga om detta företag.
Jag vill framföra ett riktigt stort tack till teamet. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kontakten har varit föredömlig och ödmjuk under uppdraget, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Storstädning Bjuv.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med precision och ärlighet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och pålitliga. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig helt trygg i varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både människor och utfall. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma solida kvalitet varje gång.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de väver samman professionalism med mänsklighet. Dialogen har alltid varit smidiga, klara och trevliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Sammanfattningsvis: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för allt ni gjort, ni fanns där när det var dags för Bjuv Storstädning.