Jag hittar ingenting att anmärka på, bara lovord för bolaget.
Jag vill passa på att ge ett innerligt tack till er alla. Redan från det första mötet kände jag mig uppmärksammad och hörd, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Hemstädning Båstad.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med engagemang och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och pålitliga. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig omgiven av trygghet under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De levererade enligt plan och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
En jämn kvalitet på hög nivå varje gång.
Jag uppskattar i synnerhet hur de kombinerar yrkesskicklighet med omtanke. Våra samtal har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett fantastiskt bemötande, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Båstad Hemstädning.