Jag kan med gott samvete tala väl om firman.
Jag vill sända ett riktigt stort tack till er alla. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, genuint omhändertagen. Dialogen har varit tydlig och ödmjuk hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Företagsstädning Landskrona.
Det syns att teamet verkar med engagemang och omtanke; varje detalj hanteras med varsamhet och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara pådrivande och ansvarstagande. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen värnar om både relationer och resultat. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma utmärkta kvalitet varenda gång.
Jag blir verkligen glad över extra hur de kombinerar proffsighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit smidiga, klara och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och intrycket består.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för allt ni gjort, ni fanns där när det var dags för Landskrona Företagsstädning.