Jag har bara lovord för företaget.
Jag vill rikta ett uppriktigt tack till er alla. Redan från första kontakten kände jag mig uppmärksammad och hörd, genuint omhändertagen. All kommunikation har varit rak och ödmjuk från början till slut, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Badrumsrengöring Bjuv.
Det känns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj hanteras med noggrannhet och integritet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och självständiga. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig trygg under hela arbetet, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och leveranser. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Konsekvent hög kvalitet i allt vi gör.
Jag värdesätter särskilt hur de matchar proffsighet med omtanke. Dialogen har alltid varit enkla, klara och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och eftersmaken är väldigt god.
Kort sagt: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag känner stor tacksamhet och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Bjuv Badrumsrengöring.