Jag har bara beröm för den här verksamheten.
Jag vill sända ett varmt tack till företaget. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och tagen på allvar, väl omhändertagen. Dialogen har varit tydlig och respektfull hela vägen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Badrumsrengöring Ödåkra.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omsorg; varje detalj har behandlats med noggrannhet och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och självständiga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, föreslog förbättringar och höll ihop helheten. Jag kände mig trygg från start till mål, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen bryr sig om både kunden och kvalitet. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma utmärkta kvalitet varenda gång.
Jag uppskattar verkligen extra hur de kombinerar yrkesskicklighet med värme. Samtalen har alltid varit enkla, raka och vänliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Ödåkra Badrumsrengöring.