Jag tycker att företaget är utmärkt, och har bara gott att säga.
Jag vill framföra ett riktigt stort tack till företaget. Redan från starten kände jag mig bemött och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kontakten har varit proffsig och respektfull från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Köksrenovering Munkedal.
Det märks att teamet jobbar med engagemang och omsorg; varje detalj har behandlats med varsamhet och integritet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, kom med kloka förslag och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både kunden och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Alltid samma rejäla kvalitet.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de väver samman professionalism med värme. Samtalen har alltid varit smidiga, raka och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och känslan av kvalitet stannar kvar.
I korthet: ett bemötande i toppklass, ett arbete med hög kvalitet och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Munkedal Köksrenovering.