Det här bolaget imponerar på mig, jag säger bara gott.
Jag vill verkligen uttrycka ett varmt tack till er alla. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och respekterad, omhändertagen på riktigt. Dialogen har varit tydlig och respektfull hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Golvläggning Trollhättan.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med stolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med varsamhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och självständiga. De stod inte stilla utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig helt trygg under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De stod för sina ord och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Ständigt samma höga kvalitet.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de väver samman yrkesskicklighet med värme. Kontakten har alltid varit enkla, raka och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och eftersmaken är väldigt god.
Sammanfattningsvis: ett fantastiskt bemötande, en imponerande arbetsinsats och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Trollhättan Golvläggning.