Det är bara positiva saker jag kan säga om företaget.
Jag vill sända ett riktigt stort tack till detta företag. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Kontakten har varit föredömlig och varsam genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Golvläggning Munkedal.
Det märks att teamet jobbar med engagemang och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och trovärdighet. Insatsen var imponerande och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara pådrivande och pålitliga. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, delade smarta idéer och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både människor och resultat. De infriade sina löften och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Samma felfria kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över framför allt hur de matchar yrkesskicklighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och trevliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och intrycket består.
Sammanfattningsvis: ett strålande bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en stabilitet som märks. Jag känner stor tacksamhet och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Munkedal Golvläggning.