Jag vill inte säga något annat än positiva saker om bolaget.
Jag vill skicka ett stort tack till den här gruppen. Redan från inledningen kände jag mig sedd och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit rak och tillmötesgående genom hela processen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Golvläggare Vänersborg.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj hanteras med varsamhet och ansvar. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara framåtblickande och ansvarstagande. De väntade inte utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både människor och leveranser. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag värdesätter i synnerhet hur de matchar proffsighet med hjärta. All kontakt har alltid varit enkla, klara och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och den positiva känslan sitter kvar.
Med ett ord: ett strålande bemötande, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Vänersborg Golvläggare.